Salve, o T.O.M.
Laetus vere sum, primum, quod hoc locutorium denuo inflasti animam ut imaginibus dicam, deinde, quod hac de re, quam iam longius per spatium temporis cogitavi, locutus es sive scripsisti. Quae res est ratio Iudaeorum.
Quamvis acerbissime offensi sunt vexationibus a Germanis, id est a socialibus nationalibus Germaniae, quos dico, atque oppressi, mihi eos perverse sorte sua uti videntur.
Hanc in sententiam dicunt verbi gratia Mel ille actor atque gregis doctor Gibson conferri oportere, qui pellicula sua homines putent solorum Iudaeorum sit culpa mortis Iesu Christi facturus sit atque res huic similes, cum Dr.e Göbbels illo sceleratissimo atque vÃtiosissimo viro.
Equidem arbitror vere esse Iudaeorum (certe non est condicio ita prospera populos diversos atque homines sibi alienos nominari nomine uno Iudaeorum; sed hoc loco Iudaeorum eos sum nominaturus, qui anno crucifixi Christi versati sunt in Iudaea) illorum "culpa" Iesum crucifixum esse. Id his exceptis e BIBLIIS SACRIS (Evangelio Lukae) eluceat:
CAPUT 23
1 et surgens omnis multitudo eorum duxerunt illum ad Pilatum
2 coeperunt autem accusare illum dicentes hunc invenimus subvertentem gentem nostram et prohibentem tributa dari Caesari et dicentem se Christum regem esse
3 Pilatus autem interrogavit eum dicens tu es rex Iudaeorum at ille respondens ait tu dicis
4 ait autem Pilatus ad principes sacerdotum et turbas nihil invenio causae in hoc homine
5 at illi invalescebant dicentes commovet populum docens per universam Iudaeam et incipiens a Galilaea usque huc
6 Pilatus autem audiens Galilaeam interrogavit si homo Galilaeus esset
7 et ut cognovit quod de Herodis potestate esset remisit eum ad Herodem qui et ipse Hierosolymis erat illis diebus
8 Herodes autem viso Iesu gavisus est valde erat enim cupiens ex multo tempore videre eum eo quod audiret multa de illo et sperabat signum aliquod videre ab eo fieri
9 interrogabat autem illum multis sermonibus at ipse nihil illi respondebat
10 stabant etiam principes sacerdotum et scribae constanter accusantes eum
11 sprevit autem illum Herodes cum exercitu suo et inlusit indutum veste alba et remisit ad Pilatum
12 et facti sunt amici Herodes et Pilatus in ipsa die nam antea inimici erant ad invicem
13 Pilatus autem convocatis principibus sacerdotum et magistratibus et plebe
14 dixit ad illos obtulistis mihi hunc hominem quasi avertentem populum et ecce ego coram vobis interrogans nullam causam inveni in homine isto ex his in quibus eum accusatis
15 sed neque Herodes nam remisi vos ad illum et ecce nihil dignum morte actum est ei
16 emendatum ergo illum dimittam
17 necesse autem habebat dimittere eis per diem festum unum
18 exclamavit autem simul universa turba dicens tolle hunc et dimitte nobis Barabban
19 qui erat propter seditionem quandam factam in civitate et homicidium missus in carcerem
20 iterum autem Pilatus locutus est ad illos volens dimittere Iesum
21 at illi succlamabant dicentes crucifige crucifige illum
22 ille autem tertio dixit ad illos quid enim mali fecit iste nullam causam mortis invenio in eo corripiam ergo illum et dimittam
23 at illi instabant vocibus magnis postulantes ut crucifigeretur et invalescebant voces eorum
24 et Pilatus adiudicavit fieri petitionem eorum
25 dimisit autem illis eum qui propter homicidium et seditionem missus fuerat in carcerem quem petebant Iesum vero tradidit voluntati eorum
Iudaei (ii saltem qui steterunt ante p.pilatum) igitur sine dubio expetiverunt mortem Iesu. Cur tandem nunc negant aliquid sibi esse culpae?
Sed nunc ad id thema, de quo dicturus fui:
Post haulocaustum, quem dico, mihi videtur neminem Iudaeorum vituperandum esse, quia ilico crimini dari solet unus de congregatis Adophi Hitler esse.
==> Quamvis fortuna fuit Iudaeis acerbissima, tamen et hodie licere debet eos (causis iustis) reprehendi nec id ullo crimini dari.
Denique haec adiungere volo:
Nequaquam sum Iudaeis inimicus (insuper non habet finem ullum Iudaeos universos accusare, quod sunt homines maxime diversi); mihi solummodo, ut iam supra dixi, est aliquatantum odio, ut perverse - ut mihi videtur - utantur fortunam malam suam.
Quid censetis vos?